Paslaugų organizavimo vadovas (-ė) Klientų aptarnavimo skyriuje

Ieškome Paslaugų organizavimo vadovo (-ės), kuriam (-iai) patikėsime reikšmingą misiją – kurti pokytį valstybės turto valdyme, formuoti ir įgyvendinti klientų patirčių bei paslaugų teikimo standartus, užtikrinančius aukštą paslaugų kokybę ir teigiamą naudotojų patirtį!

Jei tau artima idėja, kad klientų patirtis – tai ne tik procesas, o vertė ir Tave motyvuoja galimybė prisidėti prie reikšmingų pokyčių, kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Tau patikėsime:

  • klientų patirčių ir paslaugų teikimo standartų kūrimą, įgyvendinimą ir tobulinimą;
  • paslaugų valdymo, projektų ir kokybės gerinimo veiklų planavimą, organizavimą bei įgiyvendinimą;
  • užklausų, dokumentų ir informacinių sistemų administravimą, pagalbą naudotojams;
  • viešųjų pirkimų, sutarčių ir biudžeto planavimą bei kontrolę;
  • paslaugų koordinavimą (valymo, atliekų tvarkymo, ženklinimo, nuomos administravimo).

Mes tikimės, kad Tu:

  • turi ne žemesnį kaip aukštesnįjį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities vadybos ir verslo administravimo, viešojo administravimo arba ekonomikos krypties išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 2 m. patirtį paslaugų valdymo, klientų aptarnavimo ar nekilnojamojo turto administravimo srityje;
  • turi darbo patirties koordinuojant ir vykdant projektus bei viešuosius pirkimus;
  • moki analizuoti klientų poreikius, ieškai sprendimų ir sieki geresnės patirties;
  • puikiai valdai „Microsoft Office“ programinį paketą (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) kitas informacines sistemas ir organizacinę techniką;
  • turi puikius lietuvių kalbos (raštu ir žodžiu);
  • gebi aiškiai komunikuoti, bendradarbiauti ir vesti komandą į rezultatą;
  • gebi dirbti dinamiškoje ir kintančioje aplinkoje, prisitaikant prie pokyčių ir užtikrinant veiklos tęstinumą;
  • esi atsakingas, iniciatyvus, lankstus ir orientuotas į kokybę.

Tavo privalumai:

  • darbo patirtis koordinuojant ir vykdant projektus, viešuosius pirkimus;
  • geri anglų kalbos įgūdžiai;
  • patirtis dirbant su paslaugų valdymo sistemomis (pvz., „Granlund Manager“) ir/arba dokumentų valdymo sistemomis, greitai perpranti naujas platformas.

Mes siūlome:

  • vertingą vertingą darbo patirtį, asmeninį ir profesinį augimą;
  • galimybę prisijungti prie augančios ir ambicingos komandos, laisvę idėjoms ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos tobulinimo;
  • įdomų bei dinamišką darbą;
  • puikią komandą, vadovų ir kolegų palaikymą bei bendradarbiavimą;
  • reguliarius vidinius ir išorinius mokymus;
  • sveikatos draudimą ir draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7;
  • darbo užmokestį nuo 3200 Eur iki 4100 Eur (bruto), priklausomai nuo darbo patirties bei turimų kompetencijų. Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis.
  • Tavo būsima darbo vieta – Kęstučio g. 45, Vilniuje.
  • Prisijunk prie mūsų komandos! Pateik savo CV iki 2025 m. rugsėjo 2 d.

Kandidatuoti

    Gyvenimo aprašymas* (.pdf arba .doc formatu)

    Kilus klausimų kreipkis į VĮ Turto banko Žmogiškųjų išteklių sk. projektų vadovę Jolitą Griežę tel. +370 67808999 arba cv@turtas.lt. Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.