Klientų aptarnavimas

Klientų pasitenkinimo tyrimas

Du kartus per metus vykdome klientų pasitenkinimo Turto banko teikiamomis NT administravimo / valdymo paslaugomis tyrimą. Jo metu klientai kviečiami įvertinti tiek Įmonės darbuotojų teikiamas paslaugas, tiek paslaugų tiekėjų darbo kokybę. Žemiau pateikiame bendrą metinį klientų pasitenkinimo rodiklį NPS (proc.) ir Turto banko darbuotojų bei atskirų paslaugų grupių vertinimą balais (2024 m. I-ojo pusm. rezultatai).

Turto bankas (67)

NPS, proc. Reikia tobulėti (-100-0)
Gerai (0–30 )
Labai gerai (30 - 70)
Puikiai (70–100)
9.6
Bendravimo kultūra
9.4
Pasiekiamumas
9.1
Turto banko reakcija
9.1
Rūpinimasis klientais
9.1
Darbų atlikimo kokybė
9.0
Informacijos apie planuojamus veiksmus suteikimas

Savitarna

Kiaurą parą veikiančioje Klientų savitarnos sistemoje galima teikti pranešimus apie Turto banko valdomuose pastatuose įvykusias avarijas, teikiamų paslaugų kokybę, inžinerinių sistemų gedimus, skundus ir kt.

VTIPS

Čia galite prisijungti prie Valstybės turto informacinės paieškos sistemos (VTIPS). Į šią sistemą duomenis privalo teikti visi valstybės turto valdytojai bei naudotojai.