Klientų aptarnavimas

Klientų pasitenkinimo tyrimas

Turto banke dukart metuose vykdomas klientų pasitenkinimo Turto banko teikiamomis paslaugomis tyrimas. Jo metu klientai kviečiami įvertinti tiek Turto banko darbuotojų teikiamas paslaugas, tiek paslaugų tiekėjų darbo kokybę. Žemiau pateikiame bendrą metinį klientų pasitenkinimo teikiamomis Turto banko paslaugomis rodiklį (NPS), išreikštą procentais bei Turto banko darbuotojų ir atskirų paslaugų grupių vertinimą.

Turto bankas (47)

NPS, proc. Reikia tobulėti (-100-0)
Gerai (0–30 )
Labai gerai (30 - 70)
Puikiai (70–100)
9.7
Profesionalumas
9.5
Pasiekiamumas
9.3
Dėmesys (įsigilinimas)
8.8
Informacijos suteikimas
8.7
Pastatų techninės priežiūros paslaugų kokybė
8.9
Apsaugos paslaugų kokybė

Savitarna

Kiaurą parą veikiančioje Klientų savitarnos sistemoje galima teikti pranešimus apie Turto banko valdomuose pastatuose įvykusias avarijas, teikiamų paslaugų kokybę, inžinerinių sistemų gedimus, skundus ir kt.

VTIPS

Čia galite prisijungti prie Valstybės turto informacinės paieškos sistemos (VTIPS). Į šią sistemą duomenis privalo teikti visi valstybės turto valdytojai bei naudotojai.