Projektų ir priežiūros departamento direktorius (-ė)

Tau patikėsime:

  • vadovavimą Projektų ir priežiūros departamentui: veiklos planavimą, užduočių paskirstymą ir  sėkmingo jų įgyvendinimo užtikrinimą;
  • NT atnaujinimo, statybos, rekonstrukcijos ir remonto projektų nuo idėjos iki rezultato organizavimą;
  • efektyvios turto priežiūros bei naujų technologijų ir inovatyvių sprendimų diegimo užtikrinimą;
  • viešųjų pirkimų ir rizikų valdymo procesų bei kokybės užtikrinimą;
  • įmonės atstovavimą įvairiose institucijose, darbo grupėse ir siūlymų teikimą dėl veiklos tobulinimo.

Mes tikimės, kad Tu:

  • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą inžinerijos srities išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 3 m. vadovaujamojo darbo patirtį;
  • turi ne mažesnę kaip 3 m. darbo patirtį NT valdymo ar priežiūros, projektų vystymo ar strateginio planavimo srityse;
  • turi darbo patirties su rangovais vykdant statybos projektus, išmanai statybos procesus ir technologijas;
  • esi susipažinęs su Turto banko veiklą reglamentuojančiais teisės aktais bei išmanai valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą reglamentuojančius teisės aktus;
  • esi strateginio mąstymo, turi projektų valdymo patirties, pokyčių valdymo įgūdžių, problemų sprendimo ir derybinių įgūdžių, esi greitos orientacijos;
  • gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei gebi kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, savarankiškai priimti sprendimus ir tinkamai parinkti metodus problemoms spręsti;
  • turi gerus darbo su „Microsoft Office“ programiniu paketu (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) ir kitomis informacinėmis sistemomis bei organizacine technika įgūdžius.

Tavo privalumai būtų:

  • žinios ir patirtis viešųjų pirkimų srityje;
  • procesų optimizavimo patirtis;
  • geros anglų kalbos žinios (ne žemesniu nei B2 lygiu);
  • vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti prie strateginių valstybės projektų įgyvendinimo;
  • įdomų ir atsakingą darbą profesionalioje komandoje;
  • realią galimybę formuoti ir įgyvendinti pokyčius valstybės turto valdymo srityje;
  • vertingą darbo patirtį, asmeninį ir profesinį augimą;
  • laisvę idėjoms ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos tobulinimo;
  • puikią komandą, vadovų ir kolegų palaikymą bei bendradarbiavimą;
  • reguliarius vidinius ir išorinius mokymus;
  • sveikatos draudimą ir 24/7 draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • puikias darbo sąlygas moderniame biure;
  • bazinį darbo užmokestį nuo 7 128 Eur iki 10 692 EUR (bruto) (priklausomai nuo darbo patirties bei kvalifikacijos). Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintama atlygio dalis.

Tavo būsima darbo vieta – Kęstučio g. 45, Vilniuje. Darbas organizuojamas hibridiniu būdu (galimybė dirbti lanksčiai iš biuro ir namų).

Prisijunk prie mūsų komandos! Detalesnę informaciją rasi ir dokumentus kviečiame pateikti el. būdu  iki 2025 m. spalio 24 d. per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos prašymų teikimo modulį:

Kandidatuoti

Kilus klausimų kreipkis į VĮ Turto banko Žmonių ir organizacijos vystymo sk. projektų vadovę Eglę Sviderskytę-Korvin tel. +370 686 60515 arba el. p. egle.sviderskyte-korvin@turtas.lt. Konfidencialumą garantuojame.