Paslaugų organizavimo vadovas (-ė) Klientų aptarnavimo skyriuje
Jei tau artima idėja, kad klientų patirtis – tai ne tik procesas, o vertė ir Tave motyvuoja galimybė prisidėti prie reikšmingų pokyčių, kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
Tau patikėsime:
- klientų patirčių ir paslaugų teikimo standartų kūrimą, įgyvendinimą ir tobulinimą;
- paslaugų valdymo, projektų ir kokybės gerinimo veiklų planavimą, organizavimą bei įgiyvendinimą;
- užklausų, dokumentų ir informacinių sistemų administravimą, pagalbą naudotojams;
- viešųjų pirkimų, sutarčių ir biudžeto planavimą bei kontrolę;
- paslaugų koordinavimą (valymo, atliekų tvarkymo, ženklinimo, nuomos administravimo).
Mes tikimės, kad Tu:
- turi ne žemesnį kaip aukštesnįjį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities vadybos ir verslo administravimo, viešojo administravimo arba ekonomikos krypties išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 m. patirtį paslaugų valdymo, klientų aptarnavimo ar nekilnojamojo turto administravimo srityje;
- turi darbo patirties koordinuojant ir vykdant projektus bei viešuosius pirkimus;
- moki analizuoti klientų poreikius, ieškai sprendimų ir sieki geresnės patirties;
- puikiai valdai „Microsoft Office“ programinį paketą (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) kitas informacines sistemas ir organizacinę techniką;
- turi puikius lietuvių kalbos (raštu ir žodžiu);
- gebi aiškiai komunikuoti, bendradarbiauti ir vesti komandą į rezultatą;
- gebi dirbti dinamiškoje ir kintančioje aplinkoje, prisitaikant prie pokyčių ir užtikrinant veiklos tęstinumą;
- esi atsakingas, iniciatyvus, lankstus ir orientuotas į kokybę.
Tavo privalumai:
- darbo patirtis koordinuojant ir vykdant projektus, viešuosius pirkimus;
- geri anglų kalbos įgūdžiai;
- patirtis dirbant su paslaugų valdymo sistemomis (pvz., „Granlund Manager“) ir/arba dokumentų valdymo sistemomis, greitai perpranti naujas platformas.
Mes siūlome:
- vertingą vertingą darbo patirtį, asmeninį ir profesinį augimą;
- galimybę prisijungti prie augančios ir ambicingos komandos, laisvę idėjoms ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos tobulinimo;
- įdomų bei dinamišką darbą;
- puikią komandą, vadovų ir kolegų palaikymą bei bendradarbiavimą;
- reguliarius vidinius ir išorinius mokymus;
- sveikatos draudimą ir draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7;
- darbo užmokestį nuo 3200 Eur iki 4100 Eur (bruto), priklausomai nuo darbo patirties bei turimų kompetencijų. Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis.
- Tavo būsima darbo vieta – Kęstučio g. 45, Vilniuje.
- Prisijunk prie mūsų komandos! Pateik savo CV iki 2025 m. rugsėjo 2 d.
Kandidatuoti
Kilus klausimų kreipkis į VĮ Turto banko Žmogiškųjų išteklių sk. projektų vadovę Jolitą Griežę tel. +370 67808999 arba cv@turtas.lt. Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.