Rizikų valdymo specialistas (-ė)

Ieškome rizikų valdymo specialisto (-ės) Veiklos atsparumo skyriuje

Tau patikėsime:

  • rizikų valdymo sistemos formavimą ir diegimą, susijusių dokumentų rengimą, vidaus taisyklių ir procedūrų atnaujinimo inicijavimą;
  • veiklos rizikų analizę, rizikos rodiklių vertinimą bei jų poveikį organizacijos veiklai;
  • rizikų valdymo priemonių planavimą ir įgyvendinimo koordinavimą;
  • rizikų registrų ir duomenų valdymą: rizikų registrų kūrimą, administravimą ir priežiūrą, rizikų valdymo informacijos rinkimą, saugojimą ir tvarkymą;
  • darbuotojų konsultavimą, mokymų organizavimą, informacijos apie rizikų valdymo sistemą teikimą, bendradarbiavimą su valstybės institucijomis ir kitomis organizacijomis;
  • rizikos procesų stebėsenos vykdymą, periodinių ataskaitų teikimą vadovybei ir užtikrinimą, kad rizikų valdymo tikslai būtų suderinti su bendrovės strateginiais tikslais.
  • Mes tikimės, kad Tu:
  • turi ne žemesnį nei aukštesnįjį ar jam prilygintą išsilavinimą teisės, ekonomikos, verslo, finansų, viešojo administravimo IT ar susijusiose srityse;
  • turi nemažesnę kaip 2 m. praktinę patirtį rizikų valdymo srityje;
  • turi puikias žinias apie rizikų valdymą, išmanai Lietuvos Respublikos ir tarptautinius teisės aktus, reglamentuojančius rizikų valdymą;
  • gebi savarankiškai analizuoti, sisteminti informaciją, rengti teisines išvadas;
  • turi puikius komunikacijos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
  • turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office, dokumentų valdymo sistemos).

Tavo privalumai būtų:

  • vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • geri anglų kalbos įgūdžiai (ne žemesniu nei B1 lygiu).

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti prie įmonės rizikų valdymo;
  • įdomų ir atsakingą darbą profesionalioje komandoje;
  • vertingą darbo patirtį, asmeninį ir profesinį augimą;
  • laisvę idėjoms ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos tobulinimo;
  • puikią komandą, vadovų ir kolegų palaikymą bei bendradarbiavimą;
  • reguliarius vidinius ir išorinius mokymus;
  • sveikatos draudimą ir 24/7 draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • puikias darbo sąlygas moderniame biure;
  • bazinį darbo užmokestį nuo 2500 EUR iki 3000 EUR (bruto) (priklausomai nuo darbo patirties bei kvalifikacijos). Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintama atlygio dalis.

Tavo būsima darbo vieta – Kęstučio g. 45, Vilniuje. Darbas organizuojamas hibridiniu būdu (galimybė dirbti lanksčiai iš biuro ir namų).

Prisijunk prie mūsų komandos! Pateik savo CV iki 2025 m. spalio 28 d.

Kandidatuoti

    Gyvenimo aprašymas* (.pdf arba .doc formatu)

    Kilus klausimų kreipkis į VĮ Turto banko Žmonių ir organizacijos vystymo sk. projektų vadovę Eglę Sviderskytę-Korvin tel. +370 686 60515 arba el. p. egle.sviderskyte-korvin@turtas.lt. Konfidencialumą garantuojame.